środa, 25 stycznia 2017

Faszerowana cukinia mięsem mielonym

Hej :) 
Kiedy pierwszy raz miałam spróbować cukinie z mięsem trochę się obawiałam czy jeść czy nie , bo już z góry zakładałam, że mi nie posmakuje :D Ale gdy spróbowałam to baaardzo mi posmakowała i na pewno zrobię ją jeszcze nie raz :)



Składniki:

-cukinia
-mięso mielone 0,5kg
-pieczarki
-koncentrat pomidorowy
-ser żółty 
-3 ząbki czosnku
-pół cebuli
-przyprawy


Wykonanie :

Cukinie myjemy, przecinamy na pół, wydrążamy środek łyżeczką i posypujemy szczyptą soli. Pieczarki kroimy w paski i podsmażamy na patelni. Cebule obieramy i kroimy na kostkę, zeszklić na odrobinie oliwy i dodajemy mięso mielone,smażymy. Dodajemy czosnek, pieczarki i koncentrat pomidorowy rozdrobniony z wodą. Wszystko mieszamy , przyprawiamy. Gotowy farsz nakładamy do cukini i układamy ser żółty na górę. Piec 30-40min w 200stC.
Smacznego !






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz