czwartek, 1 grudnia 2016

Toet owocowy z kremem czekoladowym

Witajcie :)

Od dzisiaj będę dodawać tutaj moje wypieki. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i wykorzystacie przepisy u siebie w kuchni.
28 listopada moja mama obchodziła urodziny. Postanowiłam jej zrobić dla niej tort. Biszkopty przełożyłam kremem czekoladowym z plasterkami brzoskwiń.



Składniki na biszkopt :

-6 jajek
-3/4 szklanki mąki pszennej
-3/4 szklanki mąki ziemniaczanej
-3 łyżki kakao
-1 szklanka cukru
-2 łyżki wody 


Składniki na dekoracje :
 
-brzoskwinie
-kiwi
-2x bita śmietana
-czekolada starta na tarce 



Wykonanie :

 Białka oddzielamy od żółtek. Białka ubijamy na sztywną pianę, następnie dodajemy stopniowo cukier. Cały czas miksując dodajemy żółtka. W misce łączymy mąkę, mąkę ziemniaczaną i kakao. Dodajemy do masy i mieszamy drewnianą łyżką, wlewamy wodę , mieszamy delikatnie do połączenia składników. Tortownice wyłożyć papierem do pieczenia , wlać masę i piec w nagrzanym piekarniku w 180stC przez 30 minut.
Gotowy biszkopt ostudzić i przeciąć na dwa blaty. Przełożyć kremem czekoladowym( ja użyłam Gellwe) i plastrami brzoskwini.
Bitą śmietanę ubić. Następnie obłożyć nią tort. Górę udekorować plastrami kiwi i brzoskwini, środek potrzepać startą czekoladą. 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz