czwartek, 19 stycznia 2017

Gofry białkowo-tłuszczowe

Cześć :)
Jakiś czas temu znalazłam przepis na gofry o niskiej zawartości węglowodanów. Troszkę zmodyfikowałam przepis pod moją dietę i gotowe. Jeśli ktoś chce może dodać słodzik, gdy lubicie słodkie :)
Z podanych składników wychodzi 4 gofry. 




Składniki :

-50g. mąki kokosowej
-50g. mleka ( ja użyłam bez laktozy)
-3 jajka
-10g. oleju kokosowego (rozpuszczonego)
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-40g. śmietanki kremówki 30%



Wykonanie :

Białka oddzielamy od żółtek. Do miski wsypujemy mąkę , proszek do pieczenia i szczyptę soli. Całość mieszamy. W drugiej łączymy żółtka , mleko i olej. Następnie łączymy składniki z dwóch misek i miksujemy. W osobnej misce ubijamy białka na pianę , dodajemy do masy i wymieszać za pomocą łyżki. Gotowe gofry dekorujemy ubitą śmietanką 30% i owocami.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz